Great Place
to Work

Voor de vierde keer alweer doet AT Osborne mee aan het internationale programma Great Place to Work, om goed werkgeverschap te monitoren en te ontwikkelen. Ook over 2020 behaalden we de onderscheiding Great Place to Work Certified.

Tevreden klanten bereik je in de eerste plaats met tevreden en gemotiveerde medewerkers. Onze klanten zorgen met hun projecten ervoor dat we werk kunnen doen met impact. Wat we doen maakt echt het verschil. Dat is een enorme motivator en zorgt voor trots, één van de pijlers van een Great Place to Work organisatie.

Bij AT Osborne speelt de cultuur en het saamhorigheidsgevoel een grote rol. Juist als je als consultant een groot deel van je werktijd bij de klant bezig bent is het belangrijk om ‘thuis’ te kunnen komen. Met een goed verhaal of voor een oplossing voor een lastige klus. We zijn er voor elkaar. Zo’n cultuur ontstaat niet vanzelf en begint al bij de selectie van nieuwe medewerkers. We besteden bovengemiddeld veel aandacht aan werving van kandidaten die bij ons passen, ongeacht hun achtergrond of opleiding.

Het enthousiasme en inzet van de Osborne collega’s komt ook tot uiting in vele ideeën voor ontwikkeling; van de eigen organisatie, van nieuwe diensten of van samenwerkingsverbanden. We bieden veel ruimte om hier vorm aan te geven, met veel verantwoordelijkheid en vrijheid voor de eigenaar van het idee. Die vrijheid en ruimte is er ook als het gaat om het bepalen hoe en wanneer het werk gedaan wordt. Zeker in de coronatijd is het van belang om collega’s te ondersteunen, vanuit het management en zeker ook elkaar. Voor de een zal er weinig invloed op de werkomstandigheden zijn geweest, terwijl bij de ander het hele leven op zijn kop staat. Daar oog voor hebben en oplossingen voor te bieden is vanzelfsprekend bij een Great Workplace.

Een stimulerende werkomgeving met oog voor elkaar en oog voor de samenleving, dat is wat we als doel hebben en waar we voortdurend aan blijven werken. Meestal in alle bescheidenheid overigens. Borstklopperij is geen eigenschap van de Osborner.

< Terug naar overzichtspagina Onze mensen

Over opleiding gesproken, we hebben niet voor niets onze eigen Academy en kennen een ontwikkelingstraject voor beginnende Osborners dat twee jaar in beslag neemt. Bij de opleidingen van onze Academy sluiten overigens ook geregeld klanten – op uitnodiging – aan. Maar ook voor de meer senior collega’s staat doorlopende ontwikkeling hoog in het vaandel.