OVER ONS

Van advies tot uitvoering: de 150 professionals van AT Osborne zijn op hun best bij complexe opgaven met veel belanghebbenden. Wij kennen de betrokken partijen en verbinden hen met elkaar. Wij benutten onze ervaring, multidisciplinaire deskundigheid en intrinsieke motivatie om het resultaat te bereiken waar de maatschappij nu en in de toekomst het meeste aan heeft.

Organisatie

AT Osborne is in 2003 ontstaan door een overname van het bedrijf van Berenschot door de toenmalige medewerkers. De certificaten zijn ondergebracht in een STAK die daarmee eigenaar is van AT Osborne Holding.

AT Osborne België

Ook voor onze Belgische vestiging waren de grote uitdagingen van 2020, zoals voor alle bedrijven in de wereld, blijven werken en de traditioneel sterke teamgeest behouden.

‘KSG maakt het echt’

KSG Trainers & Consultants levert maatwerkprogramma’s op het vlak van ‘Learning & Development’ voor individu, team en organisatie. Voor dit dochterbedrijf van AT Osborne was 2020 een roerig jaar. Directeur Mark Vijverberg blikt terug, en vooruit.

Financieel jaarverslag

Begin 2020 is de wereld geconfronteerd met de corona pandemie. Sinds ultimo februari is het virus geleidelijk aan in heel Europa uitgebroken. Een jaar na dato domineert deze pandemie nog altijd het doen en laten van overheden, instellingen, ondernemingen en burgers. De impact op de gezondheid en bewegingsvrijheid van mensen is enorm en zal dat naar verwachting ook gedurende het jaar 2021 blijven.

Voorop staat de bescherming van de gezondheid van onze eigen medewerkers, de medewerkers van onze klanten en relaties, en hun naasten. Gelukkig is de onderneming slagvaardig en financieel kerngezond, hetgeen ook in het afgelopen jaar is gebleken. Zonder gebruik te (hoeven) maken van door de overheid geboden financiële steunfaciliteiten zijn goede resultaten geboekt.

Download hier het financiële jaarverslag

STRATEGIE 2020-2023

FOCUS OP DRIE THEMA’S