Organisatie-
structuur

De medewerkers zijn als certificaathouders via de Stichting Administratiekantoor AT Osborne Holding (STAK) eigenaar van AT Osborne Holding B.V.

Het bestuur van AT Osborne bestaat uit Wim Demmers (voorzitter), Wim Gideonse, Femke Rasenberg, Marcel van Rosmalen en Thierry Francois Yernaux. De Raad van Commissarissen van AT Osborne bestaat uit twee leden en een voorzitter: Alrik Boonstra (Voorzitter), Misa Džoljic en Wim Drossaert.

AT Osborne werkt samen met drie partners: het zelfstandige advocatenkantoor AT Laywers, Bestuur en Organisatie onder leiding van Willem van der Schoor en KSG Trainers & Consultants onder leiding van Mark Vijverberg. Daarnaast heeft AT Osborne nog een vestiging in België onder leiding van Thierry Francois Yernaux.

Organisatie en personeel

Per 31 december 2021 zijn er bij de verschillende werkmaatschappijen waarin AT Osborne Holding participeert 176 medewerkers werkzaam, tegen 166 per ultimo vorig jaar.

De personele bezetting naar vestigingsplaats per 31 december 2021 is als volgt:

Ga terug naar Voorwoord